tirsdag 15. november 2011

Regneark

De nye forelesningene om regneark (Excel) så litt kompliserte ut. Jeg må nok sette meg inn i dette, men heldigvis sier min mann at dette er lett, så da har jeg vel et lite håp om at han kan lære meg litt. Erfaringen fra de andre temaene er at det for mitt vedkommende trenger jeg ganske mange timer foran pc for å innøve en del av stoffet. Da skulle en ønske at en var en del år yngre og tok alt mye lettere. Jeg føler at jeg har noen sperrer på at jeg er redd for å trykke feil og at alt skal forsvinne eller at det bare blir surr. men uansett hvordan dette går har jeg lært masse og den yngre garde i familien begynner å bli litt imponert. Da blir jeg ganske fornøyd. Så da er det bare å starte med nye studier altså regneark. skriver en blogg om hvordan dette går om ei uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar